DIANA BIALUS
DIANA BIALUS

Calatoria mea in coaching a inceput in mod formal in 2021 atunci cand am urmat cursurile scolii de coaching „Pasi pentru schimbare”. Intr-un mod mai putin formal, am avut dintotdeauna o inclinatie catre autocunoastere si dezvoltare personala si imi aduce o bucurie deosebita sa contribui la cresterea celor din jur. In profesia mea, am fost de multe ori in rolul de mentor si coach pentru colegii si clientii mei, mi-am exersat ascultarea si sustinerea celorlalti in identificarea nevoilor lor, a zonelor de dezvoltare si luarea de decizii. In plan profesional, experiența de peste 15 ani ca și consultant pe proiecte internaționale de dezvoltare economica, precum si studiile de MBA la IE Business School din Madrid, Spania mi-au oferit oportunitatea de a cunoaște și interacționa cu diferite culturi si medii profesionale, de a imi exersa adaptabilitatea, rezilienta, dar si empatia si rabdarea. De asemenea, experiența de a lucra pe proiecte din domenii diverse, de la promovarea antreprenorialului, proiecte de mediu sau proiecte dedicate femeilor mă ajuta sa înțeleg diversele provocările cu care se confrunta clienții mei de coaching. Experiența mea de viată mi-a demonstrat ca putem evolua și ne putem autodepăși numai atunci când devenim profund constienți și acceptam cine suntem astăzi, care sunt limitele și condiționările noastre actuale. Personal, am descoperit acest lucru prin propria călătorie de autocunoastere care a inclus sesiuni de coaching și terapie ca și client, explorarea limitelor și credințelor prin călătorit, dans, meditație si sport, dar si multa introspecție și reflecție. Stilul meu personal de coaching pornește de la ideea de a fi mai mult din ceea ce suntem deja. Consider ca visele și dorințele noastre sunt pe de o parte părți încă nematerializate din noi, iar pe de alta parte, pentru ca acestea sa se poată manifesta e nevoie ca ele sa fie aliniate cu cine suntem cu adevărat. Prin urmare, stilul meu de coaching este bazat pe ascultare, prezenta, acceptare și crearea unui spațiu de siguranță pentru clienți in care aceștia sa se poată descoperi, sa își clarifice și identifice valorile, credințele și resursele de care au nevoie pentru a își îndeplini scopul și obiectivele.