Workshop

Si Profit si Pasiune!

 8.11.2022 / 15.11.2022 / 22.11.2022, orele 18:30 – 21:30

ONLINE
introdcere-in-coaching-raluca-mohanu

Antreprenoriat in coaching, training, consultanta, terapie, facilitare... si altele

Te sustinem sa iti gasesti curajul si iti dam uneltele pentru primii pasi:

 

  • Practici din pasiune si mai mult in timpul ramas dupa job: coaching, terapie, consultanta, facilitare de grup, sau altele si esti interesat sa sa iti transformi pasiunea intr-o profesie?
  • Esti deja soloprenor/antreprenor si iti doresti sa iti cresti businessul?
  • Iti doresti mai multa claritate?
  • Iti doresti unelte si solutii de direct de la cei care au expertiza?

Iti propunem un workshop practic, 3 module online in 8, 15 si 22 noiembrie (18.30-21.30) la finalul caruia vei avea creionat un brand, un plan de vanzari, o forma juridica adecvata, intelegerea contractelor si a notiunilor de GDPR.

Vei obtine materiale, un plan de business si sustinere ulterioara pentru a nu iti pierde increderea si hotararea de a-l pune in aplicare. Si 3 sesiuni online de consultanta cu unul dintre expertii nostri pentru a ramane “pus pe treaba”!

Agenda workshop-ului este:

“Gazda” programului va fi Raluca Laura Mohanu – Fondatoarea Comunitatii Pasi pentru Schimbare, a Scolii de Coaching Pasi pentru Schimbare si a Programelor de supervizare Excelenta in coaching.

  • Modulul 1– Branding (Simona Straut)
 
  • Modulul 2 – Vanzari (Diana Vigu & Dan Calbureanu)
 
  • Modulul 3 – Contractare, negociere, aspecte juridice si GDPR (Mirela Georgiana Sabau)
 
  • 3 sesiuni de monitorizare dupa terminarea cursului

MODULUL 1

BRANDING

Simona Straut

In prima parte vom aborda importanta brandului si a modului in care ne identificam cu acesta. Mai mult decat atat, de ce este necesar sa incepi sa iti construiesti un brand personal. Pornind de la modelul de lucru in coaching, facilitare, terapie, training, care reflecta stilul personal, vom clarifica valorile si cum se reflecta acestea in practicarea meseriei de coach/terapeut/facilitator/trainer. Intentia este de a ajunge la cine esti TU autentic, aceasta avand o o semnificatie unica in construirea brandului personal. In a doua parte vom clarifica grupul tinta, care sunt clientii potriviti  pentru stilul propriu si cum putem sa ajungem la ei. Astfel vom contura impreuna propriul „brand essence”, adica acel sambure de unicitate care exista in fiecare dintre noi si pe care il vom reflecta prin ceea ce alegem sa practicam in relatia cu clientii.  Acest sambure de unicitate va fi natural folosit si in conturarea identitatii vizuale de brand (folosind ilustratii, fotografii, iconite, citate, care te reprezinta cu adevarat). Clarificarea pozitionarii brandului personal in piata de profil este o alta etapa. Vom discuta despre cat de importanti sunt competitorii si daca este sau nu nevoie sa ne raportam la acestia.

MODULUL 2

VÂNZĂRI

Diana Vigu & Dan Calbureanu

Vom aborda modul in care putem depasi cele 5 bariere pe care le poti intampina in vanzarea serviciilor tale. Vom explora principalele temeri legate de vanzari si  vom invata cum sa raspundem in fata celor mai frecvente obiectii pentru a ne atinge obiectivele de vanzare.

Acum ca te-ai decis sa transformi pasiunea pentru coaching sau terapie intr-o afacere profitabila, vei invata sa creezi   un portofoliu  cu mai multe produse si un profil de client care te va ajuta sa „nisezi” activitatea si sa maximizezi efortul de vanzare.

Planificarea si crearea de proceduri in procesul de vanzare sunt elemente esentiale care pot reduce timpul alocat promovarii si vanzarii. In aceasta etapa trecem succesiv prin proces si luam bune practici pe care le poti implementa in afacerea ta, iar la final modele de a cere feedback de la clientii tai. De asemenea, iti aducem in atentie care sunt parteneriatele cheie pentru activitatea ta ce te vor sprijini in cresterea activitatii tale.

Vom aborda o serie de pasi pentru a ne crește rata de conversie pe fiecare lead:

  • Crearea propunerii de valoare si pozitionarea in piata
  • Elementele unui pitch de vanzare
  • Tehnici de prezentare

MODULUL 3

Contractare, negociere, aspecte juridice si GDPR

Mirela Sabau

Vom porni de la contractarea solo-prenorului cu sine insusi, decizia ferma de a porni pe drum, de a infiinta o firma un PFA sau un cabinet, un SRL. Vei rapunde la intrebarile: Cine sunt eu ca solo-prenor si ce firma mi se potriveste, denumire, sediu, cum arata spatiul, activitati, logo). Pornind de la aceasta si integrand experienta din celelate module fiecare participant va creiona un prim draft de contract cu entitatea prin intermediul careia va presta serviciile (Act constitutiv).

Vom aborda urmatoarele aspect ale contractarii:

  • Contractarea cu clientul – ce doresti sa oferi clientului (pret, durata, locul/locuri, numar de intalniri, frecventa, tipul de servicii principale, servicii adiacente, conditiile specifice, programari, anulari etc).
  • Contractul psihologic cu Clientul. Crearea unei relatii Adult – Adult cu clientul. Stabilirea clara a rolurilor. Verificarea responsabilitatilor.
  • Contractul legal cu clientul (elemente). Tehnici de negociere in contractare. Clarificarea asteptarilor clientului. Re-negocierea si re-alinierea pe parcurs.
  • Contractarea cu firma care plateste pentru servicii de coaching/training/terapie pentru un angajat/colaborator. Probleme de etica.
  • In functie de interesul participantilor aspecte privind alte contracte (inchiriere sala, sub-contractare etc) si alte aspecte legal si Q&A (primii pasi legati de constituirea unei firme: SRL, PFA, asociatie; avantaje si dezavantaje.)

Vom aborda pe scurt GDPR pentru a avea informatiile de baza pentru a derula safe activitatea.

La final participantii vor primi modele necesare in antreprenoriatul in coaching, consultanta (act constitutiv, contract de prestari servicii, politica privind prelucrarea datelor cu caracter personal pentru site-ul web).

Cine sunt facilitatorii?

CÂND?

8, 15 si 22 noiembrie, 18.30 – 21.30, online

3 sesiuni de consultanta online cu unul dintre expertii nostri de 30 de minute stabilite ulterior de comun acord cu acestia

UNDE?

Online, vei primi linkul de participare dupa inscriere

CARE ESTE INVESTIȚIA TA?

400 de euro cu urmatoarele discounturi cumulative:

  • 10% pentru plata integrala pana la 25 octombrie
  • 10% daca esti absolvent al programului de formare in coaching “Steps for Change”
  • 10% daca esti parte din comunitatea pasi pentru schimbare

Vei primi detaliile platii dupa inscriere.

CUM TE ÎNSCRII?

Inscrie-te completand aici

Te asteptam cu mult drag!


Echipa de faciltatori