Workshop
Si Profit si Pasiune!
8.11.2022 / 15.11.2022 / 22.11.2022, orele 18:30 – 21:30
Te sustinem sa iti gasesti curajul si iti dam uneltele pentru primii pasi:
Iti propunem un workshop practic, 3 module online in 8, 15 si 22 noiembrie (18.30-21.30) la finalul caruia vei avea creionat un brand, un plan de vanzari, o forma juridica adecvata, intelegerea contractelor si a notiunilor de GDPR.
Vei obtine materiale, un plan de business si sustinere ulterioara pentru a nu iti pierde increderea si hotararea de a-l pune in aplicare. Si 3 sesiuni online de consultanta cu unul dintre expertii nostri pentru a ramane “pus pe treaba”!
“Gazda” programului va fi Raluca Laura Mohanu – Fondatoarea Comunitatii Pasi pentru Schimbare, a Scolii de Coaching Pasi pentru Schimbare si a Programelor de supervizare Excelenta in coaching.
Vom aborda modul in care putem depasi cele 5 bariere pe care le poti intampina in vanzarea serviciilor tale. Vom explora principalele temeri legate de vanzari si vom invata cum sa raspundem in fata celor mai frecvente obiectii pentru a ne atinge obiectivele de vanzare.
Acum ca te-ai decis sa transformi pasiunea pentru coaching sau terapie intr-o afacere profitabila, vei invata sa creezi un portofoliu cu mai multe produse si un profil de client care te va ajuta sa „nisezi” activitatea si sa maximizezi efortul de vanzare.
Planificarea si crearea de proceduri in procesul de vanzare sunt elemente esentiale care pot reduce timpul alocat promovarii si vanzarii. In aceasta etapa trecem succesiv prin proces si luam bune practici pe care le poti implementa in afacerea ta, iar la final modele de a cere feedback de la clientii tai. De asemenea, iti aducem in atentie care sunt parteneriatele cheie pentru activitatea ta ce te vor sprijini in cresterea activitatii tale.
Vom aborda o serie de pasi pentru a ne crește rata de conversie pe fiecare lead:
Vom porni de la contractarea solo-prenorului cu sine insusi, decizia ferma de a porni pe drum, de a infiinta o firma un PFA sau un cabinet, un SRL. Vei rapunde la intrebarile: Cine sunt eu ca solo-prenor si ce firma mi se potriveste, denumire, sediu, cum arata spatiul, activitati, logo). Pornind de la aceasta si integrand experienta din celelate module fiecare participant va creiona un prim draft de contract cu entitatea prin intermediul careia va presta serviciile (Act constitutiv).
Vom aborda urmatoarele aspect ale contractarii:
Vom aborda pe scurt GDPR pentru a avea informatiile de baza pentru a derula safe activitatea.
La final participantii vor primi modele necesare in antreprenoriatul in coaching, consultanta (act constitutiv, contract de prestari servicii, politica privind prelucrarea datelor cu caracter personal pentru site-ul web).
CÂND?
8, 15 si 22 noiembrie, 18.30 – 21.30, online
3 sesiuni de consultanta online cu unul dintre expertii nostri de 30 de minute stabilite ulterior de comun acord cu acestia
UNDE?
Online, vei primi linkul de participare dupa inscriere
400 de euro cu urmatoarele discounturi cumulative:
Vei primi detaliile platii dupa inscriere.
Inscrie-te completand aici
Echipa de faciltatori
Made with ❤ by MEDIAPHOTO
Pentru a oferi cele mai bune experiențe, folosim tehnologii precum cookie-urile pentru a stoca și/sau accesa informațiile despre dispozitiv. Consimțământul pentru aceste tehnologii ne va permite să procesăm date precum comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site. Neconsimțământul sau retragerea consimțământului poate afecta negativ anumite caracteristici și funcții.